همه چیز درباره ی کامپیوتر
تاریخ : جمعه 12 خرداد 1398
نویسنده : امیر

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com خیلی خوش اومدید

نظر یادتون نره تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com




|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
a در تاریخ : 1392/7/11/4 - - گفته است :

پاسخ:ممنون

<-CommentGAvator->
حسام و مهدی در تاریخ : 1392/4/10/1 - - گفته است :
سلام:

من از نوشته هات خیلی خوشم اومد و عالیی بود و خیلی بهم کمک کرد و من خودم خیلی دوست داشتم که مدیر یه سایت بشم که خیلی بازدیدش زیاد باشه و نظر هم بدن ولی افسوس که هم بازدیدش کم بود و هم نظر زیادی نداشت تا اینکه یکی ازم دعوت کرد که برم تو انجمن اونا عضو بشم و مطلب بزارم و منم رفتم و مطلبای وبلاگمو گذاشتم و هر روز که مطلبام زیاد میشد بهم درجه میدادن تا اینکه الان اونجا مقام خوبی دارم و بازدیدش هم از 270 نفر در روز کم تر نمیشه و مدیراش هم ادمای خوبی هستن و مدیریت هر بخش از انجمن رو که بخای بهت میدن من خاستم که به عنوان یه دوست بهت بگم که برو عضو بشو و ثبتنام کن و مطلب بزار و دوستای خوبی اونجا پیدا کن هک و برنامه نویسی هم به طور رایگان یاد میدن برو تو انجمنش مطلب بزار و حال کن اصلان هم محدودیتی ندارد

منتطرت هستم بیا

http://www.madota2.orq.ir

<-CommentGAvator->
em3p4r0r در تاریخ : 1391/8/30/2 - - گفته است :
سلام دوست خوبم وب باحالی داری لینکم کن.

<-CommentGAvator->
زهرا در تاریخ : 1391/6/12/0 - - گفته است :
خدايا ما را به همان راهي كه راه توست هدايت كن

راه مستقيمي كه ما را به تو مي رساند

و از گمراهي هاي اين دنيا نجات مي بخشد

در اين راه دلمان را با نور ايمان و خورشيدهاي هدايتگرت روشنايي بخش

اي مهربان ترين مهربانان
پاسخ:ممنون از نظری که دادی زهرا جان.خدا همه رو به راه راست هدایت کنه

<-CommentGAvator->
kooje در تاریخ : 1391/6/5/0 - - گفته است :
کجایی..وبلاگ خوشکلی داری.....رفتم شبکه نبودیییییییی.......خیلی باهوشی

<-CommentGAvator->
تارا در تاریخ : 1391/6/1/3 - - گفته است :
سلام دوست عزیز

وبلاگ مفیدی داری

به من هم سر بزن

<-CommentGAvator->
zahra در تاریخ : 1391/3/16/2 - - گفته است :
salam vebe jalebi dari manam reshtam komputere vali matalebe vebam asheghanas khosh hal misham behem sar bezani .

<-CommentGAvator->
محمد در تاریخ : 1391/3/12/5 - - گفته است :
با سلام و عرض خسته نباشید ، ممنون از مطالب مفیدتون
برای شما یک پیشنهاد ویژه دارم ، 100000 بازدید از سایت شما فقط 20000 هزارتومان
مزایا : قرار گرفتن در صفحه اول گوگل
بهبود رتبه الکسا
مشاوره رایگان
بازپرداخت کل مبلغ در صورت ناراضی بودن شما
دو روز هم بطور آزمایشی هر روز چهار هزار بازدید
با ما تماس بگیرید :
شناسه یاهو
new_rank


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید فقط نظرات یادتون نره. راستی با ثبت نام میتونید مطالب خودتونم ارسال کنید. پس عضو شوید